...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 1. mai 2010

...lørdagsstund har gull i munn...




dagen i dag har innbragt hygge og kos fra tidlig morgen til sen kveld. vi har besøk fra danmark - svigers er på besøk. og sviger mor har lært meg et par triks og tips ved symaskinen i dag...

har satt sammen lapper som kun er i loppestoff til en kommende veske med fór og lomme til telefonen... er så glad for stoffene og fargene!
snart ferdig med den skjønne kommende vesken...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!