...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 6. mai 2010

...weekend...


jeg reiser til en liten bygd i Kvam som heter Fykse for helgen. til deg som er i nærheten, ta en titt på dette arrangementet: Rørsle
der skal jeg ha min aller første solo performance. og den innebærer noe med et sort rødt garnnøste...

ha en nydelig helg!


OM RØRSLE
Rørsle er eit kunstprosjekt på Fykse laurdag 8.mai 2010. Prosjektet er ei vidareføring av ideane frå 2008 ”Bluss –eit lysstreif på Fykse” og 2009 ”EKKO Hardanger – opplev lyd og landskap på Fykse” . Rørsle vil ta utgangspunkt i teater, dans og film og andre impulsar rundt temaet rørsle. Rørsle er eit prosjekt der ulike kunstnarar skal samlast på Fykse ei veke, for å jobba mot eit samla arrangement. I denne perioden vil kunstnarane jobba ut i frå landskapet og lokalsamfunnet samt eige kunstnarleg ståstad. Resultatet av prosessen vert presentert for publikum 8.mai i form av ei kunstnarisk vandring i landskapet. Prosjektet er initiert og vert drive av Prosjektgruppa Rørsle 2010 samt Fyksesund Landskapspark.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!