...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 15. mai 2010

...lørdagssyslerier...





i forbindelse med en venninnes 30 års dag kom jeg til å tenke på å sy en gave til henne... resultatet ble en pung av en slags med et flott retro stoff. ikke helt perfekt, men en god start... den ble sendt til danmark sammen med et par klips øredobber og et plastperlekjede fra gjenbruk. en fine gave synes nå jeg...

jeg sydde også en til som skal følge med den siste lappevesken som er i blå og grønne nyanser. tror det blir et flott gavesett..

og alle stoffene er gjenbruk! deilig å ha litt å ta av... har samlet opp litt etter loppemarked sesongen og er jevnlig innom fretex for å se etter skatter...

1 kommentar:

  1. Hej Marianne

    Jeg er vild med dit design-mærke. Det virker så rigtigt og ser super sødt ud.

    Krammer Mette

    SvarSlett

takk for dine ord!