...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 20. mai 2010

...ønsker for en kommende bursdag...



...kjøreturer til gjenbruksbutikker i bergen by og omeng...



...retrostoffer som jeg kan sy fine ting av... som foreksempel slik som denne damen har gjort






...sko fra campers
...bilder fra denne epla-damen


...verktøy til overtrekksknapper og overtrekksknapper i alle størrelser fra stoff og stil
eller et annet sted fra...


...tallerkenhylle fra et loppemarked eller en kjeller eller et loft eller en bruktbutikk eller fra her...


...daisy broche
... eller daisy ring fra georg jensen

...kolonihage eller et sommerhus et sted i danmark. kanskje helst på samsø eller i skagen...



1 kommentar:

  1. Må smile av tekst og bilder. Ønsker deg en riktig god pinse og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg ang mitt lille bloggjubileum.

    SvarSlett

takk for dine ord!