...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 25. mai 2010

...babyteppet...


...endte med å få en rosa- og rødstripet kant av mitt nyeste fretexstoff. jeg prøvde meg med tipsene fra turid med denne fine bloggen. tusen takk! med kyndig hjelp av min mor og hennes nye valp leah marthea primadonna ble teppet ferdigstilt. så nå skal det sendes avgårde til det danske med ønske om en god velkomst...

ønsker deg og dine en riktig god uke!

1 kommentar:

  1. Først og fremst - en utrolig kreativ blogg- side med inneholdende vakker tekst, flotte bilder og en fantasifull glitrende sjel som deler!!! Anne K:)(mamma)

    SvarSlett

takk for dine ord!