...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 26. mai 2010

...et magasin av en ildsjel...

den første bloggen jeg noen gang har lest er hjartesmil av mariell øyre. det var en repotasje i magasinet til bergens tidene som fikk meg til å lese bloggen hennes. jeg vil også anbefale deg å ta en titt på den... mange gode filmforslag, middagstips og mote...


nå har mariell laget sitt eget magasin som hun stolt selger. jeg har nettopp selv bestilt ett, og det er ganske så fint. hun skriver på nynorsk og har fått støtte for å utgi magasinet. opplaget er på 850 stykker og hun håper å få solgt dem alle.

et godt iniativ fra en kreativ sjel...
anbefales på det varmeste...

2 kommentarer:

  1. Hei Marianne.
    Kom tilfeldig over bloggen din. Søkte på fretex og opp kom et eldre inlegg av deg. Kjempe fin blog du har laget. Frk. Pigalopp er en av min mors store helter og mote ikon (grusomt da jeg var fjørttis). Gleder meg til å følge med på siden din.
    Hilsen Malu

    SvarSlett
  2. Takk for tipset! Nå har jeg lest nok en spennende blogg:)

    SvarSlett

takk for dine ord!