...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 13. mai 2010

...lappene tar over...


hverdagen min... enten det er de flotte navnelappene eller stofflappene som jeg har klippet ut av de fine loppestoffene mine og sydd sammen...


stoffet med blå og rosa blomster fant jeg på fretex til 20 kroner for to meter... det var et kupp! litt badehåndkle konsistens, men fabelaktig...




resultatet ble en veske i de skjønne nyanser. jeg fóret vesken med en brodert duk som jeg også lagde hanker av. jeg synes det var litt vanskelig å klippe i duken som var preget av både hardangersøm og broderier. det var også håndlaget... men så har den fått et nytt liv som veske...

nyt langhelgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!