...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 24. mai 2010

...babyteppe og besøk...




...et vennepar har nylig fått en velskapt jente og i den forbindelse har jeg sydd mitt første babyteppe i lappeteknikk... jeg kjøpte et babyteppe til bakside og la inn et mellomlegg med vatt. de fleste stoffene er fra gjenbruk borsett fra det hvite med røde grafiske former... jeg mangler bare å bestemme meg for en kant... har du noen forslag?

...i pinsen har vi hatt besøk fra den andre svigerinnen fra det danske. vi har hygget med blant annet dette:




siste bildet er forøvrig av meg og min konge av danmark i forbindelse med en prisutdeling for studentteateret. og temaet var ikke annet enn country...

alt i alt en fortreffelig pinse som nå avsluttes med besøk av mor og kyndige sytips..

1 kommentar:

  1. Hei hei så herlig bilde av deg og din konge da :-). Og babyteppet er jo helt strålende. Hva med en hvit/offhvite kant av stoff hvis du har det. Eller bare bruke et av de stoffene som du har i lapper. Blir pent uansett. En god ukestart ønsker jeg deg. Turid

    SvarSlett

takk for dine ord!