...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 28. april 2010

...matbøker...


fine matbøker fra helgens loppemarked...

deilig smoothie fra mormor.com

fra mormor.com

fra erik halvorsens beste

fra erik halvorsens beste...

oppi alle deilige oppskrifter fant jeg ut at erik er min tremenning og er/var medeier på hanne på høyden - en økologisk og norske råvare restuarant her i bergen. en av mine og kongen av danmark sine favoritt spisesteder i byen... anbefales på det varmeste. dessuten er det verdt å ta en titt på erik sitt sted ute i lurefjorden for dem som er der omkring...

ønsker deg en god kveld fra regnvåte bergen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!