...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 7. april 2010

...det var en gang en t-skjorte...


jeg var en liten tur på fretex og fant denne t-skjorten til halv pris. jeg kunne ikke riktig motstå budskapet eller fargen, så den fikk bli med meg hjem. samtidig som den var fin, ante jeg at verken jeg eller kongen av danmark kom til å bruke den. umiddelbart fikk jeg en ide om å sy den om til noe brukbart. og i denne plasttiden tenkte jeg at et nett til vil ikke skade...


etter litt friklipp og søm, ble dette resultatet. og jeg brukte kun t-skjorten. tips til deg som enten har funnet noen kule t-skjorter på loppis eller fretex, eller til deg som ikke klarer å kaste yndlings t-skjorten...

1 kommentar:

  1. SÅ hyggelig at du vil være med på min give-away:) Enig i at det var en kul T-skjorte som fortjente en bedre skjebne, og det bærenettet er jo helt topp!

    SvarSlett

takk for dine ord!