...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 15. april 2010

...lopper i blodet...


lørdag bar det på loppemarked i solskinnet. her fant jeg et par skatter som denne gule bergans sekken til tretti kroner...


og denne oransje balien til fem kroner, det flotte stoffet og den lille duken til ti kroner, et figgjo fat med skår til fem kroner, og de to søte klipssløyfene som jeg skal lage hårnåler av...



og til helgen venter det to nye loppemarked på meg... deilige vår tiden...

1 kommentar:

  1. Jeg er så glad i loppesesongen! :-) Det er ingenting som er som følelsen av forventning om å finne skatter!

    SvarSlett

takk for dine ord!