...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 30. april 2011

...mer loppestoff...








disse herlighetene ble med meg hjem fra danmark
og jeg er så glad for dem

herlige farger (kanskje litt vanskelig å se)
herlige mønstre
store stykker
små stykker
duker
gardiner
sengetøy

nyt solen der du er og ha en riktig god helg!

2 kommentarer:

  1. Oi, det var mye fint loppestoff!! :D Håper det blir en Danmarkstur på oss i sommer og! Ha ei fin helg! KLEM.

    SvarSlett
  2. Flotte stoffer..! Har også lyst å ta en danmarkstur snart... God helg!

    SvarSlett

takk for dine ord!