...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 11. april 2011

..frk pigalopp i byavisen...


mandag ble jeg oppringt av en dame
som hadde vært med espen og tomas på loppejakt
som jeg tilfeldig traff på loppemarked forrige helg
og som igjen resulterte at hun intervjuet meg til byavisen

gleder meg til å få avisen mellom hendene i morgen
håper dere får en spennende uke der ute

...

4 kommentarer:

  1. Gratulerer,så gøy!
    Takk for Loppemarkedtips :)!

    SvarSlett
  2. Så gøy med intervju da! Du må legge det ut så vi som ikke bor i Bergen også kan lese det:-)

    SvarSlett

takk for dine ord!