...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 2. april 2011

...fru pigalopp...




i dag har jeg vært på loppejakt og fått loppestikk
rett og slett
5 markeder og en antikvitetsmesse
to jenter i en liten golf
pengene har sittet løst
og loppene har hoppet på meg 
både i form av møbler og stoff og servise

en av de beste loppene er nok selveste
fru pigalopp!
min inspirasjon til å navngi bloggen
fru pigalopp er skrevet av bjørn rønningen 
og de vakre bildene er av vivian zahl olsen

fru pigalopp liker å bake og sy
har et overfylt hjem med fine ting
og liker farger
litt sånn som meg...

så nå er fruen endelig kommet i hus

flere frk pigalopper kommer
...

3 kommentarer:

  1. Så harligt!
    Elske dei illustrasjonene eg og, og jammen meg ikkje værst det du viste i forrige innlegg og ;o)

    E spent på å sjå ka du har klart å raske med deg i dag.
    Ha ei strålande helg videre!

    SvarSlett
  2. Elsker tegningene i denne boka. Stas.
    Jeg er ny inne hos deg, men måtte jo ta en titt. Bloggen har jo så bra navn :)

    SvarSlett
  3. Dette fikk meg til å mimre tilbake til barneskolen da frøken leste høyt om fru Pigalopp! Morsomt :) Så fin blogg du har!

    SvarSlett

takk for dine ord!