...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 3. april 2011

...loppefangst...






turen til de fem loppemarkedene resulterte virkelig i en god fangst...

fire safran lunsjtallerkener
seks stavangerflint middagstallerkener 
seks stavangerflint dessertskåler
en "bjørg" rolf design figgjo !
og tre koldplastbokser
185 norske mynter gav jeg for alt dette
et røverkjøp!

jeg har arvet bjørg etter min farmor og setter umåtelitg stor pris på å finne flere elementer i farmors ånd...

og så må jeg rose loppemarkedene på smørås og ulsmåg!
gode priser og vennlig betjentning
og ikke minst min gode venninne med golfen - uten henne ingen lopper!

og det kommer flere kupp
...

ha en fortyllende uke der ute!

4 kommentarer:

  1. Å, de boksene misunner jeg deg. Så fine. Jeg var også innom Smørås i dag, og ja de er alltid så hyggelige. Jeg fant et sybord, digger det.
    Ha en fin uke du også.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, det får'n si, det var litt av en fangst!
    Ikke vanlig å få så mye fint porselen for en så billig penge - grattis : D

    SvarSlett
  3. Åå, så mye fint!! Misunnelig på safranfatene! De på bilde 2 har jeg også, men mine er firkanta!! Jeg skal på loppis neste helg! Glede meg!!! :) Ha en fortsatt fin kveld! Klem.

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har funnet! Likte spesielt godt plastbokene:-)
    Å, det er vel herlig at loppesesongen endelig er i gang!
    Ha en fortsatt fin kveld:-)

    SvarSlett

takk for dine ord!