...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 20. april 2011

...påskeugle...




på en eng av stoffer fra en fantastisk tur til det danske pannekakelandet
...

jeg og svigermor har hatt gang i det kreative hjørnet
og dette er resultatet:
en hvetekjernevarmeuglepute
utelukkende i gjenbruksstoffer
med eget design og hvetekjerner fra en dansk bondemann

herlig!

kanskje dere kjenner til disse putene?
de er i allefall fantastiske varmeputer
og hjelper mot smerter i kropp og sjel ü

ellers må jeg si at vi har vært på gjenbruksturne i sønderjylland
og jeg gleder meg til å vise dere stoff-funnene!

enn så lenge ønsker jeg dere
en riktig så god påske
...

1 kommentar:

  1. i came here blogging for fans of motorpsycho...
    anyway, nice paskeugles... ehr...towels!?
    :-)

    SvarSlett

takk for dine ord!