...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 5. april 2011

...flere lopper...


et flott møbel i teak 


det fineste opphengsbånd


en laura ashley kjole



den fineste høneeggevarmer

herligheter som har fått plass i den ringe bolig
og skaper glede

ha en deilig dag der ute!

2 kommentarer:

  1. Å,så misunnelig jeg blir på dine loppeinnlegg:) Til helga er det min tur og, men så vet jeg ikke om noe loppis før i mai! Skulle ønske det var hver helg her og utover våren:) Sånne eggevarmerhøner husker jeg mamma sydde mange av ei stund! Skal jammen se om jeg finner ei sånn ei hjemme! Nattaklem fra meg.

    SvarSlett
  2. Så utolig kult skrivebord!
    Og sånne opphengsbånd står høyt på min loppeønskeliste, det du fant var kjempefint!

    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett

takk for dine ord!