...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 24. april 2011

...riktig god påskemorgen...





med gule egg
med svane egg
med ugle egg
med fugler 
med hvithveis
med farger
med gjenbruk og loppefunn
...

nyeste tilskudd til fuglefamilien er det lille uglehodet.
det fant jeg i en liten antikvitetsbutikk i møgeltønder og
jeg kunne ikke motstå den...
den hvite skålen er et gjenbruksfunn fra gjenbruksturneen og 
du kan kanskje skimte mine hjemmesydde servietter av sengetøy og bomullstoff som blir brukt flittig...

her nytes dagene med eksamenslesning på dagtid og god mat med påskekrim på kveldstid...

ha en riktig god påskedag!

3 kommentarer:

  1. God påske til deg òg, Marianne! Fine påskebilder - og fiiiine skattar du har funne! Diggar Kold-boksane dine! Har ein ørliten samling sjølv òg...

    SvarSlett
  2. Ser ut te påsken har vore flott og masse flotte kupp og flott ferie :o)

    Masse flotte bilder som vanlig her hos deg.
    Digge deg! :o)

    SvarSlett
  3. Ååååå..så HELDIG du er! Synes serviset er så nydelig:) Passe GODT på det da:) Håper det dukker opp flere fat og kopper fra loft og kjeller rundtomkring i løpet av våren;)
    Klem på deg:)

    SvarSlett

takk for dine ord!