...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 27. april 2011

..gardinglede...




loppestoffet mitt har fått ny virkearena
som gardiner...

stoffet viste seg å være helt ubrukt, ganske tykt og plettfritt.
så kom ånden over meg og jeg fikk kjøpt gardinbånd (vet ikke helt hva det heter), målt opp gardinlengden og sydd dem på 1-2-3.
visste ikke at det var så enkelt å sy gardiner...

og jeg er veldig fornøyd med resultatet
...

takk for hyggelige tilbakemeldinger og velkommen til nye følgere

ønsker dere alle en deilig vårdag! 

1 kommentar:

  1. Flotte gardinene sine det ja.
    Eg har gardinløs stue ennå eg faktisk...
    Eg ska male gardinstengen knallrøde tenkte eg, og TTT ;o)

    Tusen tak for flotte tips!
    Eg har tenkt påein del av det samme. Dritvanskelig med prising da syns eg.
    Nuvel, eg får ta det som den jomfruturen det e å bli med på et sånt marked tenke eg.
    Så kjekt at du fekk solgt ein del av de flotte armbåndene dine da! Det blir spennande å sjå om det blir nåke salg på meg og då :o)

    Ha ei aldeles strålande helg, strålande du.

    SvarSlett

takk for dine ord!