...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 2. mai 2011

...teppet!...








endelig er teppet ferdig!

et år med et av og på forhold
et år med heklenål nr 5
et år med corinta fra spar kjøp
et år med hexagonger
et år med hekleglede
et år med saksognålglede

fra den spede begynnelsen til
litt mer voksende teppe
til et større prosjekt 
til et fullverdig teppe
...

nyt dagen
nyt uken
nyt livet

6 kommentarer:

  1. Nydelig!
    Jeg er skikkelig imponert (kan ikke helke). Det må kjennes utrolig deilig å endelig bli ferdig med et slikt prosjekt:-)

    Ha en fin uke med det fine pleddet ditt!

    SvarSlett
  2. For et nydelig, nydelig teppe.
    Jeg blir alltid imponert over de som har tålmodighet til å lage et helt teppe!
    Det er så flott med mønsteret du har valgt også.

    Ønsker deg en flott dag med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  3. Vanvittig flott!!! For en tålmodighet du må ha! Jeg har begynt på flere teppeprosjekter, men det stopper alltid opp...

    SvarSlett
  4. OOoooooooooooooo Ammagaaaaaaaaaaad det teppe va FiiiiiNT!!!!!!!!!!!!!
    Jeg har en kjole som er nesten likedan!!! :))

    SvarSlett
  5. å helledussan, det må ha tatt fryktelig lang tid å sy dem sammen, eller har du heklet dem sammen? Har du brukt ullgarn? også lurte jeg på om det ble veldig løst med heklenål fem, eller om det gikk fint?
    Jeg holder på med et teppe med heklenål 2 (grusomt!) Jeg har begynnt å ikke like det lengre. hehe ! huff.

    Teppet ditt ble i hvertfall utrolig flott! Gratulerer med vel overstått!

    SvarSlett
  6. Herlig! Diggar fargane! Kjempefint med meir "farge" rundt "sjølve ruten".

    SvarSlett

takk for dine ord!