...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 9. mai 2011

...loppestoffer...







helgens loppemarked gav nok en fangst
loppestoffer og klær i vaskemaskinen og fineste kakeboksen

men selveste kuppet fant jeg og svigermor på fretex
11 meter ubrukt retrostoff for 50 norske gullmynter
helt vanvittig flaks!
og det beste av alt - 
inni stoffet lå en håndskrevet lapp:

"hyttegardiner og ekstra stoff til puter
god kvalitet
11 meter
1.20 m bred
10 kr per meter"

tusen takk for kommentarene på både kjolen og teppet. 
det er så godt å høre fra dere!

nyt solskinnsdagen
...

2 kommentarer:

  1. Wow! Tenk å finne en hel rull! For et kjøp...
    Og mye annet fint fant du jo også, jeg synes spesielt stoffet med gule svaler (?) på var kjempefint.
    Kjolen ble dødskul!

    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  2. Det er lykke.
    Så mye fint du har funnet!

    ønsker deg en fin uke med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett

takk for dine ord!