...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 31. august 2011

...brillepenaletui...



tusen takk til lise bak lises myke pakker
som har gitt meg en award!
den varmer masse ü
og som ryktet sier
skal jeg være med på markedet
hun skal arrangere på paradis i november.

jeg grugleder meg og er kjempe spent.
så nå prøver jeg å produsere litt forskjellige ting
som jeg kan prøve å selge.
jeg har laget en del av disse som er på bildet 
poser til briller 
eller skrivesaker
eller penger
eller tannkost og tannkrem
eller hva en nå kunne tenke seg
...

er det noen som har noen tanker om pris?
stoffet er gjenbruk
og størrelsen er som på bildet...

ha en herlig onsdag der ute!


1 kommentar:

  1. Hvor har du købt dine navnebånd/navnelapper? De er så fine! Og tak for megen god inspiration!!!

    SvarSlett

takk for dine ord!