...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

søndag 7. august 2011

...bryllup...










det har vært så merkelig stille i det siste
her på frk pigalopp sine sider
eller skal jeg nå si fru pigalopp?

her er noen smakebiter fra vårt fantastiske bryllup!
flere bilder kommer...

dem som er ekstra interessert i min 
re-design brudekjole, 
kan lese mer hos amalie design
hvor hun har laget en bildeserie fra prosessen
...

etter noen deilige honymoon dager er vi godt tilbake,
trette og lykkelige!!!

håper dere har det godt der ute
og jeg gleder meg til å oppdatere meg ü

8 kommentarer:

  1. Fantastisk fine bilder - det må ha vore ein superfin dag! Og så fint og forfriskande med kort brudekjole!! Lekkert! Gratulerer igjen, FRU pigalopp!!

    Klem

    SvarSlett
  2. GRATULERER!!!! For en herlig brudekjole!! Håper det er greit at jeg linka til deg i dag. Det passa så godt siden jeg viste frem Eline i kjole med stoff fra deg :) Ha en fortsatt fin kveld fruPigalopp :) KLEM.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye, Fru Pigalopp!

    Det bryllupet skulle jeg gjerne vært gjest i, kjenner jeg. Ser av bildene at de som var så heldige å være bedt ditt hadde en langt over snittet morsom dag, ja : D

    SvarSlett
  4. Gratulerer som gift! :)
    Herlige bilder - ser ut som en fint og artig bryllup!Fantastisk fin kjole :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer SÅÅÅÅÅ mye med giftermålet. Det er koselig å være gift - hilsen ei som har 17 års fartstid på baken nesten lørdag ;).

    Å følge "historen" til kjolen din var kult. Impo. Veldig sansen for tankegangen og ikke minst resultatet ;).

    Jeg har også brukt sommeren til å lage mange papirblomster - resultatet kommer neste helg.

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye! Det er så fint å være gift:)
    Du var jo en helt utrolig vakker brud! Wow! Det ser ut som dere hadde en strålende dag:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye!! Fantastisk kjole og et flott par:)

    SvarSlett
  8. Masse grattis Fru Pigalopp!
    Nydelig bilder og en fantastisk fin ramme rundtbruluppet <3

    SvarSlett

takk for dine ord!