...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 22. august 2011

..loppefangst...




lørdagens fangst
ble et møbel 
til femti norske hullete kroner
teak
norsk design
med tre hyller
og skuffer

i tipp topp form ü
pluss at min kjære mor
var der dagen før og kjøpte 
fire rørstoler i dyprød farge

godt at sesongen er i gang igjen...
og jeg kan se at det er flere her inne som har
gjort et kupp og to.
gleder meg til å se mer ü







2 kommentarer:

  1. Så fin den ble til lampa :-)) Morsomt når en går hjem i fra loppis, og føler en har gjort en kupp :-)

    SvarSlett
  2. Jøje meg, det var litt av eit kupp! Fin var den! Kjekt med loppesesong igjen, ja!

    Høyrer forresten god nyheter om deg og ei viss musikk- og dramagruppe! Grattis, det blir knas, veit du!

    Klem

    SvarSlett

takk for dine ord!