...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 16. august 2011

...gjenbruksgave...




en av gavene til bryllupet vårt
var denne fantastiske flotte lampen
fra 1970 tallet

den fikk vi av kongen av danmark sine gudeforeldre
og de kjøpte den når de stiftet sitt hjem på 70 tallet
selve sokkelen er av glass, men den har ingen merker på seg.
er det noen av dere som kanskje har kjennskap til hvor den kan komme fra? 
vi diskuterte om det kunne være en holmegård
i og med at den er kjøpt i danmark
...

uansett er jeg utrolig glad for den
fargene og mønsteret er helt nydelig
og så er den virkelig en gave etter 
min smak - 
gjenbruk!



3 kommentarer:

  1. Den var virkelig fin. Sånt er kjempemoro å få. Den er nok gitt med hjertet.
    Jeg har dessverre ikke noe kunnskap om den. men synes den er utrolig fin
    Ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  2. Så søt;) Nydeligste gaven å få kan jeg tenke meg. Ha en fin uke videre, klem Wilhelmine

    SvarSlett
  3. Nydelig lampe!
    Fargene og mønsteret var bare helt fantastisk.

    Gratulerer med vel overstått bryllup også, kjempefine bilder under her. Det så ut som et bryllup fullt av stemning og varme.

    Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett

takk for dine ord!