...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 9. april 2014

..to hus tett i tett...


vi er på flyttefot
fra byen mellom de syv fjell
til bartebyen

skrekkblandet fryd
...

fra leilighet til rekkehus
fra familie og venner til ingen bekjente
fra fast arbeid til usikker fremtid

eneste som er sikkert og visst
er at vi er samlet som en familie!
og det er tross alt det viktigste!!!

1 kommentar:

  1. Weee! Tøffinger!

    Her drar yngste jenten og jeg til Hamburg for 1 år, slik at mannen skal få litt pause fra pendling. Vi grugleder oss😜 Internasjonal skole venter!

    Lykke, lykke til med flyttingen!!!

    SvarSlett

takk for dine ord!