...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 11. august 2011

...deilige samsø...









jeg er forelsket
i en liten øy
i det danske landskap

samsø

hvor du kan kjøpe grønnsaker langs veien og putte penger på en boks
hvor du kan kjøpe lopper langs veien og putte penger på en boks
hvor du kan sykle, svømme, spise, slappe av
oppleve, se, nyte

deilige samsø
på gjensyn


1 kommentar:

  1. Hei på deg, brylluppet ser bare helt fantastisk ut. Du er jo bare så søt. Knallfine bilder også da, ingen kan lage så god stemning som dansker heller vell? Jeg elsker jo Danmark, kunne flyttet dit i morgen den dag jeg...hi,hi...måtte bare ha overtalt brannmannen først da...ha en fin uke videre og takk for koselig hilsen på min blogg!

    SvarSlett

takk for dine ord!