...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 23. mars 2010

...papirgjenbruk...

for en liten tid tilbake la jeg ut en flettet kurv av aviser. nå tenkte jeg å dele fremgangsmåten med deg om du skulle få lyst til å prøve deg.
av utstyr trenger du en saks, en stiftemaskin og papir. i denne fremgangsmåten har jeg brukt et gratis magasin fra bama som jeg fant på meny.


jeg legger ut oppskriften som en bildeserie! lykke til, og ta kontakt om det skulle være noe....
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!