...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 30. mars 2010

...det lille syhjørnet...



jeg og min deilige danske bor i en sokkelleilighet på 65 kvadratmeter. tidligere var vår leilighet et svømmebasseng inntil det ble lagt gulv over bassenget og satt opp to vegger. nå består leiligheten av en lang gang som rommer både inngangsparti, gang, kjøkken og syhjørne. ellers består leiligheten av stue, soverom, bad, toalett og en liten bod. akkurat passelig til oss to.



her ser dere mitt herlige lille syhjørne. symaskinen min er gjemt i det lille bordet som kan slås opp. et genialt symaskinbord laget spesielt til bernina. ellers rommer hjørnet papirer, stoffer, knapper og andre kreative småting som venter på å bli brukt...


som du ser er jeg glad for klesklype varianten av oppslagstavlen. jeg har også en hengende på kjøkkenet som er forbeholdt postkort og regninger. denne er forbeholdt bilder av mennesker jeg holder av...

1 kommentar:

  1. Så spennende og kreativt dere har det. God påske videre :-)

    SvarSlett

takk for dine ord!