...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 13. mars 2010

...min spiseplass...

i vårt lille hjem har vi to spiseplasser hvor vi nyter god mat og hverandre. i stuen har vi arvet mormor og morfars spisebord, funnet stolene i en container og kjøpt lampen på loppemarked i danmark. gardinene er fra fretex og duken fra loppemarked. bordet kan trekkes ut, slik at vi kan være mange rundt bordet. et herlig sted med utsikt til løvstakken...


det andre spisestedet vårt, er i kjøkkene. et lite slå opp og ned ikea bord er spikret fast i veggen. to nydelige stoler fra fretex og en alternativ oppslagstavle med bilder og postkort. et sted for to på en travel morgen...

1 kommentar:

takk for dine ord!