...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 15. mars 2010

...loppefunn...

jeg har blitt hektet på små blomstervaser i porselen med blomstermotiver i duse farger. den brede kjøpte jeg nylig på et loppemarked for ti penger. på lørdag fant jeg den høye med roser på fretex for ti penger. klarte rett og slett ikke å stå for den. den minste har vi arvet av en slektning til mr K. saltkaret og pepperbøssen er også små arvestykker...



nå venter jeg bare spent på våren, slik at jeg kan fylle dem med snølklokker, hestehov, krokkuser og tulipaner...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!