...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 23. august 2010

...tekstilfunn...

det slo meg plutselig at mine tekstilfunn blir som en slags minnebok eller dagbok... hvor har jeg funnet stoffet og hva det kostet er noe jeg noterer meg bak øret og finner tilbake til når jeg ser på stoffet... det slo meg plutselig...

men dette er altså mine nyeste brukte stoffunn som jeg er riktig glad for. noen av dem er riktig hjertebank, mens andre har godt potensiale i samspill med andre...

dette putetrekket er en stor favoritt... smeltet helt...

romantiske blonder fra fretex...

et forklede i voksdukstoff fra en svunnen tid...

en buksedrakt fra et bruktmarked i frankrike som desverre var for liten og nå er klippet opp...

et putetrekk fra gjenbruken i tønder...



og til sist en liten donasjon fra svigermor ü
nå skal jeg bare sette meg ned og sy masse!

ha en kreativ uke!


1 kommentar:

takk for dine ord!