...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 24. august 2010

...brødposen...



etter litt frem og tilbake har jeg endelig funnet de rette forholdene til brødposen. for deg som ønsker å sy en selv er diameteren på sirkelen 22 cm, lengden 67 cm og bredden 27 på stoffet rundt. bruk to lag med stoff hvor det ene er ganske stivt. sy posene hver for seg, putt den ene inni den andre, brett kantene inn og sy sammen. enkelt og greit.

så nå er brødposen stor og god og kan romme mange nybakte deilige boller og rundstykker. med litt nytt og litt gammelt har denne blitt til i det kreative hjørnet. det blå dongeristoffet fra fretex og det røde fra jysk. og mottakeren av brødposen var full av begeistring! så det var jo en stor glede...

ellers er høsten kommet til bergen og småsnufsingen er startet. håper ingefær og hvitløk i tomatsuppen har gjort kål på den...
ha en snufsefri dag ü

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!