...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 11. august 2010

...små reiseminner...


...i avignon fant jeg disse fantastiske motivene av nicoletta ceccoli. de er nydelige og fører meg rett til barndommens fantasi og alice i eventyrland. og jeg kunne ikke la dem bli i det franske. de måtte med meg hjem...






de nydelige kortene og andre illustrasjoner av nicoletta ceccoli kan du finne på hennes hjemmeside...


...og i paris måtte de klassiske parisermotivene med hjem i litt større format. et lite blikk fra bohemlivet på montmarte...

mine små reiseminner...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!