...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 17. mars 2010

...presskannevarmer...



så var det en aften jeg ikke hadde så mye å ta meg til... derfor tok jeg frem kurven med garn i og satt meg til å hekle. jeg hadde ingen klare formeninger om hva jeg skulle hekle, eller hva det skulle bli... etterhvert som jeg kom i gang, kom jeg til å tenke på at jeg manglet en presskannevarmer til den lille bodumen på kjøkken hyllen. og før jeg visste ordet av det var en presskannevarmer kreert. heklet en liten hempe og festet en fin knapp og voila - en presskannevarmer.
så kunne jeg nyte en kopp deilig pukka te før jeg krøp godt fornøyd til sengs...

2 kommentarer:

  1. Den var røff og kjempestilig. Så morsomt å få til noe så pent helt spontant.

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint det ble, og så fin gråfarge! :)

    Koselig blog! God påske! :)

    SvarSlett

takk for dine ord!