...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 19. november 2010

...juleverksted del 1...


så er juleverkstedsesongen i gang. i alle fall for min egen del. vi tok toget til arna og innfant oss i en koselig stue med herlige mennesker. gløggen stod klar og mandarinene likeledes sammen med pepperkaker og sjokolade. 


produksjonen tok for seg både kort og flettekurver og perleøredobber. det mannlige allibi ble juleøl og fotballsniktitting mens damene var flittige og sludret likeledes... noen som kjenner igjen den røde koppen?


ida i falggstangen tok med seg dymojunior fra clas ohlson som ble flittig brukt så lenge den holdt... 

med andre ord er juleforberedelsene godt i gang, og det er skjønt å kunne tilbringe tid sammen!

ha en god helg!

1 kommentar:

  1. Wow, jeg vil også ha en sånn flettekurv! Har dere kommet på det selv, eller finnes det oppskrift noe sted?
    Juleverksted er gøy :)

    Bloggen din er finfin, jeg skal legge den til i favoritter.

    SvarSlett

takk for dine ord!