...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 3. november 2010

...adventskalender...


så har jeg sydd en adventskalender til vårt lille hjem. litt tidlig ute, men det er likevel deilig å komme i gang med juleforberedelsene. 

kongen av danmark innførte adventskalender første året vi ble kjærester. nå er vi kommet til det femte året og jeg synes det var på plass med en riktig kalender. hver søndag frem til jul tenner vi adventskransen og gir hverandre en adventskalendergave. herlig med tradisajoner som man selv skaper...

kalenderen er primært gjenbruksstoffer, bortsett fra bakstykket som er fra stoff og stil. lomme nr 2 er et putetrekk som jeg lenge ikke har kunnet klippe i for det er så fint. men nå fikk saksen lov til å klippe...

hjertelig velkommen til nye følgere. det er kjempe kjekt å se at følgerne kommer til bloggen sakte men sikkert. det gir ny inspirasjon og glede ved å blogge...
takk!

1 kommentar:

takk for dine ord!