...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

tirsdag 16. november 2010

...juleforberedelser...



jeg holder på å strikke pulsvarmere i flerfarget alpakka garn fra fretex til en venninne eller to... og denne hvite damen kledte litt i topplokket sitt ü kanskje det blir en svibel der om ikke så lenge...
jeg fant henne sist vi var i danmark på besøk hos svigers. herlige danmark. skal bli godt å sette seg på flyet 20 desember og feire dansk jul for andre gang... 

men først er det juleforberedelsene som så vidt er startet. og i morgen blir det juleverksted del 1...





2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg driver også å strikker pulsvarmere til venninner. Fant noe grått og turkis garn på Stoff&Stil. Tenk at du fant alpakka garn på Fretex. Kult!
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Vilken bra förvaring:) Blir sugen på att sticka själv men tiden räcker inte till just nu:(

    SvarSlett

takk for dine ord!