...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 15. november 2010

...adventskalender nr 2...


har jeg sydd til en god venninne. hun vet det bare ikke enda...
stoffet har jeg funnet på fretex og tallene fra stoff og stil. og en trepinne tvers over som også er gjenbruk.
en fin kveldssyssel som ikke tar så lang tid å lage...

hjertelig velkommen til nye følgere og jeg anbefaler dere å ta en titt på give awayene som jeg har linket til på siden. det er noen fine stoffer ute og går.

ha en fin uke!


2 kommentarer:

  1. For en fin gave å få. Du er dyktig på symaskinen. Ønsker deg en riktig fin mandagskveld. Masse hilsen Turid

    SvarSlett
  2. JIPPI!!!!!
    Sååå glad for at du fant veien te GiVekken min, så eg fant deg og denna flotte bloggen din! Her var det uhyre masse itte min smak :o)

    Glede meg te å følga deg videre!

    SvarSlett

takk for dine ord!