...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 27. september 2010

...heklevimpel...




på denne fine høstdagen vil jeg gjerne vise frem vimplene mine jeg har heklet etter Karen Klarbæk sin kyndige veiledning. utrolig kjekt å bli inspirert av andre og så lage sin egen utgave. og det er vel etterhånden blitt et velkjent fenomen her i blogglandia.

og så vil jeg gjerne vise frem til tina som har laget sitt eget heklede armbånd etter min oppskrift. det er så kjekt å se andres variasjoner.

håper du får en fin høstdag fylt med glede og inspirasjon
...

1 kommentar:

  1. Heisan. Spennende blogg. La meg til som følger. Ha en fin Tirsdag.

    SvarSlett

takk for dine ord!