...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 3. september 2010

...god helg...

i bergen skinner solen og den skal nytes til de fulle drag... på onsdag skinte også solen og da fant jeg denne lille notatboken og denne lille heklede blomsten på nms gjenbruk nede i hollendergaten. 10 små kroner ble gitt til den eldre mannen i kassen.

og underlaget er en fantastisk voksduk jeg fant på fretex i åsane. vanvittig stor og vanvittig fin. nå pryder den kjøkkenbordet og avklippene skal sys til noen nye unikaer. jeg gav 50 penger for denne herligheten...

ellers har jeg heklet enda ett nytt armbånd, og denne gangen har jeg gjort en liten vri med knappene. litt og diva. de kan kjøpes på nettet her eller på butikken her. fantastiske fine ting de lager. og armbåndet har jeg beholdt selv. jeg er vel kanskje litt diva innimellom...

ønsker alle en god helg med kreativitet, glede og solskinn!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!