...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 19. juni 2010

...precious...


noen filmer slår deg hardt i magen
dette er en slik film
som får tårene til å trille
samtalen til å vare
håpet vinner
ubehaget forblir
samtalen dreies over på noe annet
snikende som en skjult tiger
kommer filmens tematikk tilbake
og den har en lang etterklang
som kommer til å vare
natten lang
...





1 kommentar:

  1. Oi, jeg har funnet ut at det går an å legge igjen kommentar. Ja, veldig bra film og dyktige skuespillere!

    SvarSlett

takk for dine ord!