...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 9. juni 2010

...det var enda en gang en t-skjorte...





jeg var en liten tur innom fretex i går og fikk med meg denne t-skjorten og stoffet inni for litt mer enn en 50 lapp... jeg så straks hvem jeg skulle sy vesken til. en god venninne som er veldig glad i bier. så jeg klippet i går og sydde i dag. og resultatet ble en romslig t-skjorte veske som jeg håper gleder mottakeren. det var en glede å sy den og det skal bli en sann glede å gi den...

og solen skinner i bergen, festspillene har sin siste dag, streiken er over og om en uke skal vi spille siste impro forestilling før sommeren...

ha en herlig solskinnsaften der du er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!