...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

torsdag 3. juni 2010

...med deilig sjokolade og kake til...




her er litt av hva dagen har bydd på så langt... deilig morgenmat av min kjære med jordbær og sjokolade. deilige gaver og hyggelige kort og mange danske flagg...

jeg har vært her og fått deilig ansiktspleie
og spist uforglemmelig lunsj på Kolonialen med min kjære...

nå venter middag med familie...

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen!!!
    Blir helt misunnelig... Stilig skjørt!

    SvarSlett
  2. Hurra for deg! Gratulerer med dagen og nye fine sko!

    SvarSlett

takk for dine ord!