...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

lørdag 19. november 2011

...min første luxo lampe...




fant jeg på fretex til hele 39 sølvpenger.
jeg var litt i tvil på grunn av størrelsen og en altfor kort ledning, men vel hjemme så kom tvilen meg til gode
den passer perfekt over skrivebordet med morfarstolen!
og med en handy lillebror var saken lett å skifte ledning.

så nå er den vel plassert og lyser godt opp i de mørke morgentimer og kveldstimer ü

takk for alle kommentarene på selvprotrettet
det gleder meg stort!
ha en herlig og kreativ lørdag

1 kommentar:

takk for dine ord!