...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 4. november 2011

...flere julestrømper...





her er gårsdagens produksjon
så nå har jeg 20 ulike julestrømper

ha en nydelig helg
og nyt de små gledene!

takk for alle fine kommentarer på soverommet vårt!
til og med kongen av danmark
er hoppende glad ü

4 kommentarer:

  1. Så fine de er- Lykkelig er de små som finner disse på sengekante, med godteri til jul :-))Fikk jammen lyst til å hoppe bort til symaskinen å si noen, her også. Ha en fin fredagskveld, og en fin helg. klem Heidi

    SvarSlett
  2. Herlige julestrømper :) Fine stoffer du har brukt ! Og soverommet deres likte jeg veldig godt :)

    Hilsen Janne

    SvarSlett
  3. Fin-fine strømper! Og mykje fint stoff!
    Tenkte eg skulle tipse om at det er halv pris på alt bomullsgarn på Knappehuset. Eg skulle berre ha knappar, men i mi startande heklekarriere så handla eg inn fine bomullsnøster.

    Ha ei flott helg!!
    Helsing Ingvild

    SvarSlett
  4. Møbelnål ja, det lurte eg på korleis eg skulle få tak i. Men fann det på alt-mogleg-butikk i Ulvik. Men såg på førehand at dei hadde det på Stoff og Stil (nettbutikken), og så kan det vere at dei har det på Knappehuset òg. :)

    SvarSlett

takk for dine ord!