...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

fredag 25. november 2011

...mac cover...



av en gammel t-skjorte
og skumgummien fra mac esken
litt gammelt stoff
en knapp
og en blondebrikke




et bestillingsverk
til kirsti
fra marianne

god helg alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Så smart. Den ble fin!

    Jeg feirer 5 års bloggbursdag i dag du er herved invitert på feiring! ;0)

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. Stilig!! :) Tenker ho blir veldig fornøyd! GOD HELG!

    SvarSlett
  3. Meget fornøgd og imponert eigar! Takk super-Marianne!

    Klems frå Kirsti

    SvarSlett

takk for dine ord!