...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 3. januar 2011

...velkommen januar...



med nye muligheter og nye gamle retroduker fra julegavene...

det nye året har satt sine seil i sving
og om ikke så lenge er jeg selv i full sving...

velkommen herr januar 
og velkommen 2011


2 kommentarer:

  1. Kule duker.
    Godt nyttår til deg, viss jeg ikke har sagt det før :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Ønske januar mærr velkommen enn nåken gong trur eg faktisk.
    Lite futt i kroppen i jula, men satse på at den komme snikande og et nytt år fylt med lopper, gjenbruk, skatter og opplevelser som du ønskte meg ønske jammen meg eg og ;o)

    Ønske deg et strålande nytt år og vennen!

    SvarSlett

takk for dine ord!