...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

mandag 17. januar 2011

...stoffbytte...








jeg fått byttet til meg noen fantastiske stoffer fra Randi bak bloggen RH - Små ting fra mitt hjerte og sinn
jeg er så glad for dem og en pakke i posten gjør hverdagen lysere i denne travle januartiden...

returpakken er sendt og jeg håper den faller i smak...

ha en kreativ og god uke der ute...

2 kommentarer:

  1. Så masse lekre stoffer!
    Gratulera, får eg nesten sei :o)
    E litt spent på å sjå ka du har sendt te Randi og eg kjenne eg ;o)
    Akk ja, den stoffgalskapen... :o)

    Håpe du får ei storfine veka snuppa!

    SvarSlett
  2. HEI!!! Den fallt absolutt i smak:) Kommer et innlegg om stoffpakkene jeg har fått i morgen:) Tusen takk igjen;) Glad du er fornøyd også, og jeg gleder meg til å se flere ting du syr!!! Nattaklem til deg fra meg!

    SvarSlett

takk for dine ord!