...velkommen...

velkommen til frk pigalopp - en blogg om interiør, håndarbeid og lopper.
jeg er en av dem som ikke kan få nok av kreativitet, second hand og unike ting. jeg setter stor pris på når andre deler sine ideer, gir tips og inspirerer. derfor vil jeg dele mine ideer og tips her i blogglandia...

onsdag 5. januar 2011

...stoffer...




jeg regner med at noen andre enn meg er hekta på stoffer...
her er noen av de seneste tilkommne fra gjenbruksbutikker i danmark.

jeg har fremdeles ikke fått mitt kamera til å fungere, så jeg tyvlåner kongen av danmark sin iphone med den fine retroappsen...

håper dere nyter det nye året. i morgen er det full rulle med revyen som har premiere 21 jan... håper jeg får tid til litt kreativtarbeid innimellom slagene.

takk for hilsener og kommentarer. det setter jeg stor pris på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

takk for dine ord!